KANGURU SEÇİMİ

Bugünkü konumuz: Kanguru. 



Deniz doğduğundan beri neredeyse her gün kanguru kullanıyorum. Çok işime ve kolayıma geliyor açıkçası kanguru. Hem de Deniz bana yakın oluyor hoşuma gidiyor.:)

Biz araştırdık zamanında BABYBJÖRN markasında karar kıldık. Classic modelini aldık ve gerçekten inanılmaz memnunuz. Şiddetle tavsiye ediyorum. 
Sling almıştım bu arada hiç kullanmadım bence kullanışlı değil. Tabii bu benim için geçerli her anne ve bebek faklı. 

Çok güvenli bir kere.
Üşüyor mu diye bir derdim yok. 
Belimi hiç ağrıtmıyor çünkü desteği var. 
Sert değil yumuşak. 
Cidden çok iyi.

Bizim Babybjörn kangurumu aşağıdaki beyaz renk olan. 
Farklı görsellerini iletiyorum aşağıda.

Biz 7 ay önce 400 tl gibi bir fiyata almıştık sanırım.
Şu anda da bizim model aynı civarlardadır. 

Şiddetle tavsiyedir;)












Yorumlar

Popüler Yayınlar