Rachel Bilson

Benim favori bir kaç tane kadınım var. Yaptıkları, giydikleri, filmleri, dizileriyle gönlümü çalan kadınlarım var. Bunlardan bir tanesi de hatta ilk sıradaki de Rachel Bilson. 

25 Ağustos 1981 doğumlu bu minnak kadın çok sevimli. The O.C'de çalmıştı kalbimi. Rolde olsa neşeli tavırlarıyla, bilmişliğiyle, sevimliliğiyle rolünü de çok iyi yerine getirdi bence. Ne güzel diziydi değil mi The O.C? Ahhh gençliğim ahhhh :))))



Şu an en en en en sevdiğim Hart Of Dixie'nin başrolünde oynayan Rachel Bilson hamileymiş. İlk okuduğumda ilk düşündüğüm şeyin "Eeeee dizi ne olacak?" olması kötüydü ama hallederler diyerek kendimi rahatlattım. Umarım hallederler. Zaten sezon arsı veren diziciğimin başlamasına daha var ve ben depresyondayım, umarım geri döner:))

Neyse konumuza dönelim. Benim kadın hamile işte, ohh miss. Hayden Christensen ile de pek mutlu. Ama ben aslında Rachel'cığımı Adam Brody ile daha çok yakıştırıp, seviyordum ama napalım kader:))))
Racehl'cığımın mutluluğu daha önemli, onun sevdiğini ben de severim hahha 



Bir insan bu kadar minnak olup da nasıl böylesine güzel olabiliyor acaba. Keşke sırrını         bilseydim ne güzel olurdu. 





Ay çok tatlış değil mi ya, canım Rachel:))




Yorumlar

Popüler Yayınlar