Ruhum Tekne Turunda!

Bu sabah da yazdığım gibi bugün üşenmekten, bıkkınlıktan, halsizlikten, yorgunluktan vb...gibi tüm bu nedenlerden dolayı ruhum şişik. Öyle şişik ki hem de...
Böyle canım ne bişi yemek istiyooo ne konuşmak, ne hareket etmek, böyleee giçbişi yapmadan durmak istiyorum sadece ve saatlerce ama nerdeeee tabi:( Mesela şimdi evde olsaydım ne güzel uyuyor olurdum offf anamm offff.

Bugün ruhum tekne turunda. Şu ann Göcek Adasında mesela:) Keşke orada olsaydım, ne severim orayı. Ahhh ulan bee.

Offf bak yazmak da şişirdi beni. Şu an ajansta bizim odadayım. Benimle birlikte 4 kadın daha var:) Yani oda anlayacağınız üzere çok gel gitli. Kadın çokluğu olunca duyguların karmaşıklığı her anımızda var hamd olsun:))))
Bugün hepimiz çok gıcığız hem de ne gıcık. Bakalım yarınımız nasıl olacak?

Haydi gittim büyük ihtimal ben bugün yine iki kelam etmeye gelirim. Darlıyım malum:)


Yorumlar

Popüler Yayınlar