Üşenmek

Bu sabah herşeye ama herşeye üşenerek uyandım. Kendimi ajansa zor attım resmen. 
2 tane işim vardı yapmamak için türlü türlü bahaneler üreterek hala yapamadığım gibi şu an ajansta size bu satırları yazıyorum. Hava da gıcık zaten. 
Ama en azından tatil planlarım var, tek motivasyon kaynağım kendileri. :)

Biliyorum ülke de bir ton mutsuzluk varken ben bunları yazıyorum diye tepki gelecek. 
İçimin acıması, 9 gündür yaşanan bu berbat şeyler için olan üzüntüm asla geçmedi ve geçmeyecek. 3 günlük ulusal yasımız bitmiş olsa da ruhumuzun yasta olduğu gerçeği hepimiz de var. Zaten herkesin yüzünde bir mutsuzluk da var. İşin kötüsü alışdık da sanki bu şekilde yaşamaya.

Neyse işte böyle, döneyim işime. Ne demişler; bugünün işini yarına bırakma!!

Haydi eyvallah.

Yorumlar

Popüler Yayınlar