Sıkkınlık

Bazen hayat çok acımasız derler ya hah aynen öyle işte bugün bana.
Bana veya ailemden birinde bir şey yok çok şükür ama yine de aynı kanı taşımasak da sanki öylemişçesine sevdiğimiz, birlikte olduğumuz insanların canı yandığı zaman içim acıyor. 

Benim bu hayattaki ilk arkadaşım, kan kardeşim, en yakın dostum, sırdaşımın kankamın babası çok hasta. Babam hasta gibi yani...:( Adını anmak istemediğim o çirkin hastalıktan hem de, hani çağımızın ince hastalığından olan. Öyle canım acıyor ki anlatmam imkansız.

Beni ve kankamı (kod adı Sed olsun) birlikte büyüten babalarımızdan biri bu dünyadan göçmek üzere malesef. :(

Daha fazla bir şey yazmak istemiyorum ama paylaşmadan da edemedim işte. 

Bu mübarek günde, tüm dualarımı onun için okuyacağım.

Herkesin Regaip Kandili de mübarek olsun.


Yorumlar

Popüler Yayınlar