JUICO - Bir Detoks Hikayesi?!

Hellori,

Nabersiniz?
Şimdi size geçen hafta denemiş olduğum bir günlük detoksumu anlatacağım.

Detoks, benim gibi yemeyi çookkk seven bir insan evladı için zor tabii ama denemek istedik ajanstaki en yakın arkadaşımla.

Daha önce bizim ajansta çalışmış olan bir arkadaşımızın kardeşiyle kurduğu bir iş aslında JUICO. Buradan ulaşabilirsiniz  juico.com.tr . 
Ne zamandır aklımızdaydı yapsak mı diye en sonunda geçen hafta Çarşamba günü yaptık. Bu arada siteyi de ziyaret ettiğiniz zaman anlayacaksınız öyle hemen sipariş vereyim de hemen gelsin gibi bir durum yok. Biz 1 hafta öncesinden sipariş verdik.

Neyse gelelim Juico'ya. 
Juico: Taze meyve ve sebzelerle yapılan bir detoks türü.
Siteye giriyorsunuz ve mevcut detoks ürünlerine bakıyorsunuz. Sizin için en uygun olanını seçiyorsunuz. Ben tek gün yapabilirim diye denemek için Urban'ı seçtim. Yani 1 günde, hiçbirşey yemeden 6 tane içecek geliyor ve sadece onları içerek günü tamamlıyorsunuz. 
Urban bir çeşit toksin arındırma da aslında. 

İstediğiniz paket size bu şekilde, içinde buzlarla geliyor bozulmaması için. Üzerinde içeceğiniz sırayla numaralar var, hepsi rengarenk:) 



Yatmadan 2,5 saat önce bitirmeniz gerekiyor. Dolayısıyla kaçta başlayıp kaçta biteceğini hesaplayabilirsiniz.

İlk olarak aşağıdaki YEŞİLi içiyoruz. Bu var ya bu ne yalan diim çok kötü kokuyor. İçinde: Salatalık, Ispanak, Kara Lahana, Marul, Maydanoz, Elma, Limon ve Zencefil var. Kötü de koksa en faydalı ve en tok tutan buymuş içince anladım. 1.sırada bu var dediğim gibi içtiniz bitti. Sonra araya zaman koyuyorsunuz bu arada bol su içmeyi ihmal etmiyorsunuz. 



Sonra sıra geliyor 2 numaraya. Bunun adı TATLI SARI. İçinde: Ananas, elma, nane ve su var. Tadı bir harika:) 





2 numaradan sonra geliyoruz 3 numaraya. 3 numarada da zorlu YEŞİL var. 1 numaranın aynısı yani. 









Veee sıra geldi 4 numaraya. 4 numaramız PEMBE. İçinde: Karpuz, çilek, zencefil ve limon var. Bu da ayrı bir güzel cidden. 




Şimdi sıra 5 numarada. Yani KIRMIZIda. İçinde: Pancar, havuç, elma, limon ve zencefil var. Buna çok bayılmadım ama içilebilirdi sonuçta. 



Ve son olarak sıra 6 numarada. Bunun fotoğrafını çekmeyi unuttuğum için koyamıyorum ancak siteye girdiğiniz zaman ayrıntısına ulaşabilirsiniz. Adı BEYAZ.  İçinde: Kaju, hurma suyu, tarçın, su ve bir tutam deniz tuzu var. En önyargılı ve asla içmem dediğim buydu ama Yeşil'den bile güzel çıktı. Tarçınlı süt gibi tadı ya da hazır muhallebi yaparsında tencere dibinde kalır ve soğur ya o tat yani onun gibi birşey işte:)

Ve günü tamamladım. 
Ve gün boyunca hiç ama hiç acıkmadım ki bu en korktuğum şeydi. Güzel bir histi.
Ve gün boyunca hep tuvalettesiniz afedersiniz söylemeden edemeyeceğim. Bu yapacaklar için önemli bir konu. Nerede ve nasıl yapacağınıza karar vermeniz açısından.
Veee ertesi gün kalktığımda hafiftim, tartılmadım yoğunluktan unuttum ama eminim ki kilo vermiştim. Tabii ki 5 kilo vermemişimdir ama 1 - 1,5 arası kesin. 

3 gün yapılması öneriliyor aslında tüm toksinlerden arınmak için. Ben bir daha yapar mıyım bilmiyorum şimdilik yetti. Ama iyi bir deneyimdi doğruya doğru. 

Fiyatlarına da siteden ulaşabilirsiniz bu arada. İster tekli alın ister paket. Deneyin derim. 
Ve sitedeki her şeyi okuyun öncesinde!

Tavsiye ederim. 

Hadi bol sağlıklı günler dilerim :)








Yorumlar

Popüler Yayınlar