Ne İzledim: SU ve ATEŞ

Yuh! Daha yeni mi izledin diyebilirsiniz. Ama yapacak bişi yok evet yeni izledim. 



Özcan Deniz'i şarkıcı olarak pek sevemesem de kendini geliştirmesini ve bir çok film çekip, kendisini ispatlamış olmasını seviyorum. Sonuçta hep kro da kaladabilirdi:) Şaka bir yana her dönemin getirdiği ve uyulması gerekenleri olduğu için yıllar ve kazandığı paralar esas istediğine ulaşmasına vesile oldu diye düşünüyorum. (Özcan Deniz bu yazdıklarımı okusa mutluluktan ağlardı hahaha) Neyse filme gelirsek. Tabii ki sonunda ağladım. Ama tabii benim izlediğim her filmin sonunda ağladığımı düşünecek olursa kriter olarak almamak en doğrusu. 

Genel olarak güzel bir filmdi. Diğer filmlerine göre bence gücü daha azdı ama iyiydi. İzlerken Yasemin Ellen'ın çok avrupai kaldığını düşünerek izledim. Yani sanki esas aşkı Pelin Akil'le yaşasa daha güçlü olacaktı gibi. Bu arada Pelin Akil ne güzel kadın değil mi? Maşallah:)



Şimdi yeni filmi çekiliyor Özcan Deniz'in. Merakla beklemedeyim. Ben romantik aşk filmlerinin kadını olarak bayılıyorum ya valla. Ama sinemada izlemiyorum şimdi yalan söylemiim. 

Bir de sanıyorum Londra'da çekmişler filmin bir kısmını, hayallerimin şehir pek güzel:)







Yorumlar

Popüler Yayınlar