Seninle Başım Dertte "Eylül""

Günaydınlar efenim. Yine bir Pazar sabahı ve ben yine kahvem ve balkonumla aşk yaşıyorum. Ve yine bizim bey uyumakta ben kendi kendime kaliteli zamandayım:)
Gerçi bugün yüzerek güne başlamayı dilerdim ama buna da şükür. 

Eylül ayı geliyor. Benim için çok anlamlı bir ay aslında bu sene daha da anlamlı olacak.
Hem beyin doğum günü, hem evlilik yıldönümü:) Bu sene bir de en yakın arkadaşın düğünü eklenince misss gibi bir ay aslında. Ama işte planlar karışık ve şu an için net bir planda yok, herşey havada asılı pofff.

1. Doğum günü planı yapmam lazım. Sürpriz ve etkili olması şart! Çünkü benim canım sevgilim hep orijinal ve kendinden şeyler yapar, ben ona göre pek öküzüm afedersiniz:)
2. Evlilik yıldönümü bu sene bende. Yani bende derken yeri ben seçiyorum yani yandık hahahha. Kararsız kadın iş başında:(
3.Düğünde ne giyecem??????? İşte yılın sorusu:( 

Ayyyy kafamda deli sorular, kolayca çözemiyorum demiş Sortaç bende diyorum.

Gerçekten hem orijinal olsun hem çok güzel olsun ama neler olsun!!!! Çok dertliyim ya offffffff.

Şiştim bakın yine yeminlen. 

Kısmet diyoruz ve araştırmalarımıza devam ediyoruz. Sonuçta yapacak bişi yok, o günler gelecek. 

Musmutlu pazarınız olsun.

Yorumlar

Popüler Yayınlar