Kahve, Balkon, Blog,

Güzel bir pazar gününden günaydınlar efenim. 

Kahvemi yaptım, deniz nazır oturdum balkonda yazı yazıyorum bu sabah. Yani anlayacağınız huzurun dibindeyim çok şükür.Nedense pazar sabahlarını azıcık yalnız bu şekilde yaşamak çok çok hoşuma gidiyor. Cumartesi günü olmuyor böyle mesela illa pazar günü olacak. Benim bey uyurken bu şekilde bir zaman dilimi sanki tüm haftanın yorgunluğunu çıkartmama sebep oluyor. 

Bu sabah yazma isteğim tavan yapmış bir şekilde uyandım. Uzun zamandır yazmayınca böyle oluyor heralde. O kadar çok yazmak istediğim şey var ki işin ilginci neyi yazsam bilemediğimden bu şekilde doğaçlama takılıyorum. 

Son zamanlarda neler oldu hayatımda kısaca bakacak olursak.
*Tatile gittim bir hafta ne kadar güzel günlerdi Allahım:)
*İş desen sen çal ben oyna. Çok çalışıyorum bu aralar sıkıntım büyük. 
*Babişkom geldi ve hatta gitti:(
*Annişkom Mersine gitti.
*Neyse ki benim bey hep yanımda şükürler olsun.
*Sex&The City'ye sardım, 1.sezondan başladım izliyorum sürekli.
*Bir de Ulan İstanbul'a ve Erkan Köstendil'e takdım o da ayrı:))) 

Çok iyi özetledim bence hahhaha.

Haydin hayırlı günler, mutlu Pazarlar:)





Yorumlar

Popüler Yayınlar